Kennismakingsgesprek:

We starten met een gratis en vrijblijvend uur om kennis te maken. Als je kiest voor een opruimtraject is het kennismakingsgesprek bij jou thuis. Want dan kan ik gelijk zien hoe het eruit ziet. We bespreken jouw doel. Ik maak een voorstel hoe we het kunnen aanpakken.


Werkafspraak:

Een werkafspraak duurt meestal 3 uur. Uit ervaring blijkt dat dit een mooie tijd is om energiek en geconcentreerd aan de slag te zijn. In sommige gevallen kiezen we bewust voor langere afspraken. Omdat er bijvoorbeeld een grotere klus geklaard moet worden of omdat je gewoon sneller klaar wilt zijn!
Voor deze werkafpraak reken ik €50,- per uur inclusief BTW.


Hoe lang duurt een traject?

Hoe lang een organizing traject duurt, hangt af van je situatie:

  • Wil je één kast op orde krijgen of moet de hele woning aangepakt worden?
  • Kan je snel beslissingen nemen of vind je het lastig om spullen weg te doen?
  • Wil je je administratie bijwerken of moet deze opnieuw opgezet worden?
  • Heb je helemaal géén planning of wil je alleen leren je tijd beter in te delen?

Samen beslissen we waarmee we beginnen. We gaan aan de slag met jouw doelen. Daarnaast focussen we op het leren organiseren. En op een methode die bij jou past om het zo te houden. We pakken de klus samen aan en ik geef je advies zodat je het voortaan zelf kan doen.